3e advent redan :S

3e advent har redan varit o jag har inte handlat mer än en enda julklapp :S
börjar bli lite smått stressad nu men det är så mkt som händer här så jag glömmer bort julhandlandet. o så blir jag så trött på allt när jag ser hur mkt folk det är i affärerna. kanske få tar en runda efter jobbet istället så kanske det är mindre folk i affärerna. i fredags var syrran här o vi satte ihop pepparkakshuset. det var superroligt o jag vet inte om jag jag tycker det blev så snyggt men kaos var det tills vi fick ihop det...men mysfaktorn var ju hur hög som helst så vem bryr sig om huset blev snyggt eller inte :D ni får se en finare bild sen när jag har tid att ta bilder!

bild: privat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0