presentpapper



bild: privat

för någon vecka sen när jag var nere i skåne åkte jag över till köpenhamn och passa på att shoppa lite. gick en sväng in till grönlykke som har helt underbart vackra saker precis överallt. jag ville nästan ha allt där inne. men det var för dyrt så klart. annars hade mitt hem varit fullt med saker därifrån.

jag fann dock lite fint presentpapper för en billig peng. min vänn e hade beslutsångest då hon tyckte att alla presentpapper var så vackra att hon ville köpa alla. till slut hade hon iaf valt klart. jag fastna snabbt för detta blomblåa presentpapper som jag ikväll har klätt en ful tubburk. använde spraylim och det var hur smidigt som helst. blev klar med den på 10 min. hade väntat mig att jag skulle få sitta hela kvällen med att pilla och pyssla.



 


Kommentarer
Postat av: erry

Snyggt! Passa super till dina blå stolar! :)



Tack för att du hade tålamod med min beslutsångest, jag har snart använt upp allt mitt papper så jag får nog åka o köpa mer snart. :)



Kram

2010-08-13 @ 20:41:42
URL: http://gallerry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0