slickepott

oj, ber mina läsare (om jag har några) om ursäkt att jag har varit dålig på att uppdatera. men jag har haft fullt upp den senaste veckan och jag är verkligen glad över att ha lite påskledigt. har bestämt att denna helgen är min chill helg. jag så trött i både kropp o huvud.

förra veckan låg det en överraskning till i min brevlåda. en tidig påskpresent från A. den var superduper fin! tusen tack! jag blir så glad för så fina presenter! o den passa mig perfekt när jag har baka tidningen nu. inte för att jag har haft tid till att baka eller laga mat. men nu när våren är på frammarch så ska det bakas o lagas mera.

jag har hoppat lite på rosa moln i de senaste veckorna och jag är så glad att jag har den känslan kvar. trodde den var gone, men den fanns där. det var bara den rätta personen som jag väntade på visst :)

bild: privat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0