födelsedag i zürich

förra helgen åka jag till zürich för att fira min födelsedag. jag är ingen person som gillar att fira mina födelsedagar. jag vill oftast bort ifrån alla och allt och bara vara med m. och det var just det jag gjorde. helgen var helt underbar. det var soligt och varmt så vi bara låg vid sjön och solade, läste och kramades. jag kan inte minnas nån gång jag har mått så så bra. här nedan kommer lite bilder över helgen!

bilder: privat

en del av bern



jag o m i bern



m o jag äter sushi





födelsedags frukost på café felix



solnedgång över zürichsjön på min dag med bad i sjön & bubbelvin



mumsiga luxenburgerli (samma som franska macarons, fast godare)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0