apple for you


bild: privat

som ni har märkt så har hösten kommit och då kommer också de vackra och goda svenska äpplena. inte så långt ifrån mig har jag funnit en fint äppleträd som jag har plockat ifrån. tänkte jag skulle försöka mig på en äpplesylt/marmelad i helgen och en liten äpplepaj tror jag. när jag kom hem idag såg låg en överraskning i min brevlåda! den nya elle mat&vin! min favvo tidning! på lördag ska jag shoppa och äta brunch på mornington hotel i stan. ska bli spännande då deras lista på brunchbuffén är hur lång som helst...funderar på hur jag ska kunna äta såååå mkt.

o föresten, ser ni brickan alla vackra äpplen ligger på? fick den på systembolaget för jag svara på några frågor. den är superfin med fläderblomsträd på.

cool effekt jag fick på bilden va? :D

 


Kommentarer
Postat av: erry

mm, vad goda dom ser ut!



2009-10-02 @ 16:03:54
URL: http://gallerry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0