blossa glögg

känner mig ganska blank o tom i huvudet just nu. regnet bara öser ner och inget verkar bli ljusare. har min första nättänta imorgon. hoppas det går bra. annars kommer jag bli deppigare än någonsin...

handlade mat innan jag gick hem och fann dessa vackra flaskor med mumsig glögg från blossa. hade läst och sett flaskorna i tidningen peppar & salt från vi-butikerna men vissta inte att man kunde handla det i vanlig mataffär. köpte med mig blossa lingon hem som jag kommer njuta av på första advent.

bild: http://www.blossa.se/


Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss, du är så sööt! :-)

2009-11-22 @ 18:28:01
Postat av: Patsy

Puss, du är så sööt! :-)

2009-11-22 @ 18:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0