ångest



bild: www.potterybarn.com

har ni någonsin känt att man bara står på samma plats i livet och varken går framåt eller bakåt. just nu står jag där. jag vill inget hellre än att gå framåt men det finns så många faktorer som gör att jag inte kan gå framåt. står helt still, står fast.

o så med detta vädret så tänker man ju på julen som närmars sig med stora steg. datum för julbord bokas upp, semesteransökan inför julen har redan lämnats in för en månad sen, juldekorationer finns överallt i butikerna. en av mina grannar har redan satt upp deras juldekoration på fönster och balkong. jag vet inte vad jag ska känna? spykänsla eller glädje?

jag vet inte vad jag känner för jul. det har alltid varit en tid då jag känner oh, vad mysigt men samtidigt är det väldigt jobbigt för jag inte kan njuta av den fullt ut just för att jag står fast år ut o år in. vad ska jag göra?



Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag förstår vad du menar och det är lätt att säga, men det kommer gå över och du kommer må bättre. Jag lovar. Puss & Kram!

2009-11-04 @ 22:19:44
Postat av: Anonym

Hej Linda allt ok med dig?

2009-11-05 @ 22:11:12
Postat av: Caro

Sorry skrev inte mit namn. Det blir säkert bättre, jag eller vi alla tycker det ska bli kul om du kommer till Jul

2009-11-05 @ 22:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0