vilken helg

det gör ont i magen. jag ska snart på min andra intervju och känner mig förberedd men ändå inte. jag vill ha det jobb så mkt!


som ni förstår är jag i sverige igen. det var jobbigt i fredags när jag o m gick upp 4 på morgonen för att åka ut till flygplatsen. men skönt när vi väl var framme i stockholm. vi hade hela dagen framför oss o det var underbart väder. på kvällen handlade vi potatissallad med rosbiff o tog oss ut till waldemars udde för picknick. det var så mysigt men vi blev snabbt trötta efter en så lång dag så det blev tidigt i sängs.


lördag morgon var jag bara stressad. ut till stan för att fixa klart bröllops presenten. vi gick till minst fem eller sex blomsteraffärer innan vi hitta den blomman vi ville ha. pust....sen var vi bara sena som bara den. jag stressade som en galning. men vi kom fram i tid som tur var och bröllopet var vackert och fint. tack patricia & robert för ett vackert bröllop och stort grattis igen!


söndag var bara seg. var på middag hos syrran på kvällen. maten var lagad av mamma. mumsigt!


måndag var jag nervös över intervju o att hinna med allt som skulle göras under dagen. även sista dagen innan m flyger tillbaka till zürich...*snyft*


så imorse...gick vi till st. eriksplan för att ta flygbussen till flygplatsen. jobbigt. men vi ses om knappt två månader säger jag mig själv. men fortfarande jobbigt, jobbigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0