ljudbok o film



jag har tidigare bloggat om filmen coraline här. nu har filmen kommit till sverige men jag får nog vänta lite med att se den på bio för pengarna sinar. men jag har fått tag på ljudboken på boken som filmen är baserad på. den är lite läskig måste jag medge men den är bra. ska fortsätta lyssna senare ikväll

i torsdags var jag o såg på män som hatar kvinnor på bio med några vänner. filmen var bra, men eftersom jag har läst boken så hade jag nog byggt upp förväntningar som filmen inte infriade. men det är ju alltid så. kommer troligtvis vara så när jag ska titta på coraline också. man borde se filmerna o sen läsa böckerna. men det är ju inte alltid det går tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0