hello kitty

när jag kom hem igår från min runda i stan hittade jag ett brev till mig i brevlådan. öppnade o hittade 3 fina hello kitty bilder som man kan strycka fast på kläder. jag har letat efter det ett tag o m's syster hade hittat det på h&m's barnavdelning o skickade det till mig. snacka om att jag blev glad. det var uppiggande efter all depp o hjärtesorg.


var på h&m precis o tittade o hittade här också. de är så fina så jag köpte själv ett paket till. kan använda det till väskor o kläder. hade tänkt att köpa en rosa hoddy i sätta fast en av dem där men det fanns bara en enda hoddy kvar i den butik jag var i o inte min storlek såklart. så jag får fortsätta leta. skulle köpt hoddyn när jag var i zürich...


bild: privat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0