våren är här

bild: privat


var på intervjun idag men det gick inte så bra. men jag är inte lessen för det utan letar vidare.


solen har varit framme hela dagen idag och termometern visar 12 grader men det känns ändå mkt kyligare idag än vad det har varit under veckan. såg på nyheterna igår att på fredag ska det bli 6 grader o regnsnöa. bläää...men det är väl det som kallas för vårväder eller?


igår köpte jag en superfin påsklilja för 3 franc och imorse när jag tittade hade en blomma redan slagit ut. helt otroligt vad varmt det är här. man ser snödroppar överallt.


gick en snabb runda ner till sjön innan för att leta efter fallna kvistar som jag kan använda o dekorera en tom vad men fann inget bra. ska nog ta mig en promenad till mot züriberg o gå runt i skogen där o se om jag hittar något som kanske kan vara bättre.


känns hur skönt som helst att kunna ha vårjacka på sig och glassa i solen. våren är verkligen här så njut!!!


Kommentarer
Postat av: Patsy

Välkommen tillbaka! Har verkligen saknat dig!

Du verkar må bra. Såg att det inte gick så bra på intervjun, men skit i det! Det kommer nog något bra snart ska du se.

Kram Patsy

2009-03-18 @ 20:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0