konsert




bilder: privat
bild 1. backyard babies
bild 2. danko jones



igår var vi på danko jones och backyard babies konsert. det var coolt. det är alltid coolt att gå på konsert oavsett vem eller vad som uppträder o spelar...nästan. men jag får ju erkänna att det inte är riktigt min musiksmak nån av banden. men det var rolig stämning o danko jones är en riktigt bra underhållare.

det blev en öl hit o en öl dit. mkt för att vara jag men inte så mkt för en utekväll. det jobbigaste här i stan är att kollektivtrafiken slutar att gå så sablans tidigt på helgerna. runt halv ett går sista spårvagnen. suger fett. vi gick hela vägen hem, genom hela stan. mina fötter var som mosade bananer imorse när jag vaknade.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0