slut på denna vecka


bild: privat


denna helgen har varit kul fast jag har inte riktigt gillat vädret. det har regnat mer eller mindre två dagar i rad o det är inget att hurra för. hade lite fest hemma i fredags med goda vänner o massa vin.
lördag var värsta slappefesten o idag har jag gått i stan i hällregn för att hitta en regnjacka som jag gilla utan någon resultat. slut överallt. funderar på att beställa den på nätet men är inte riktigt säker om jag vill ha den.

ikväll hade jag bjudit m's mamma o syster på middag. de kom till sthlm igår o jag tänkte att det skulle vara trevligt att bjuda dem över på middag. det blev faktiskt laxkottlet med färskpotatis o stekta minimorötter o sparris. tyvärr blev sparrisen lite lessen när det var dags att äta den men jag tycket maten var god ändå. hoppas de också gillade den.

efterrätten blev äpplepaj med grädde. smulpajsdeg är alltid bäst! det var supergott tyckte jag. men jag var jättemätt.

snart börjar en ny vecka! hoppas det blir bättre väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0