onsdag

dagen började tidigt för mig. jag brukar inte vakna förrän halv tio annars o idag var det kl sju. bläääääääbläääbläää. sen var det iväg till mässan och hjälpa till med belysning och golv. det tog hela dagen. imorgon blir det tillbaka till mässan troligtvis istället för att passa barnen. jaja...jag ska smyga runt o ta lite bilder på de andra mässutställare så ska ni få se vad man säljer för skumma saker till affärer.


väntar på mathias ska komma hem för att äta middag. en sen middag idag igen. men medans jag väntar sitter jag o småäter på en god gruyere och vin. mumsigt!

det blir inte bara broccoli....lax och potatismos kommer till oxå


 


Kommentarer
Postat av: Kattis

Från noll till två räcker gott och väl. =)



KRAM



PS. Jag kunde inte lägga in kommentaren på ditt förra inlägga så därför kommer den upp här istället.

2009-01-15 @ 09:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0