fespo mässa o tappade nycklar

igår var jag på fespo mässan och kolla upp alla resebyråer som jag skulle kunna tänka jobba hos. det var faktiskt ganska roligt. roligare än vad jag hade tänkt mig. ett plus var att jag fick gå in gratis. fick en gratisinträde precis när jag skulle köpa biljett för att komma in.


om man jämför med tur mässan i göteborg och med fespo mässan måste jag medge att vi är mycket bättre på att sälja i sverige. de var rent av lite otrevliga på denna mässan här. men jag fick med mig det jag ville plus en del information om bettmeralp som vi ska till i slutet av februari o åka skidor i en vecka och ett glas bubbel vin som gjorde mig smått glad i hågen o snurrig.


innan jag åkte till mässan hittade jag en av mina grannars nycklar sittandes ute på hennes brevlåda. eftersom hon inte var hemma skrev jag en lapp o hängde den på hennes brevlåda. hon ringde mig senare o var jätteglad över att jag hade hittat nycklarna och tur eftersom vem som helst hade kunnat ta dem o gått in i hennes hem o snott allt.



blid 1. en stor uppblåsbar elefant som jag tyckte var supersöt
bild 2. översikt över mässhallen vid ingång o hiss
bild 3. denner affären har visst en resebyår oxå...skumt...men de bjöd på bubbel, så varför inte???


 






Kommentarer
Postat av: Kattis

Du ser, bra att du kom iväg. ;-)



KRAAAM

2009-01-31 @ 21:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0