en kall tisdag

i söndags var jag o mathias på en promenad i uetliberg. det var riktigt vinterkallt o vi hade långkalsonger o flera lager med tröjor för att inte frysa. men jag frös ändå. men det var en helt underbar promenad och snön låg tjock ju högre vi kom. särskilt när vi var uppe i tornet.


igår började jag med mina tyskalektioner igen. det var iskallt ute när lektionen var slut o jag gick hem i högsta tempo. idag är det också kallt o snön bara singlar ner hela dagen lång. det är då det är som bäst, för då kan jag bara sitta hemma o mysa.





Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh vilka mysiga vinterbilder.

2009-01-10 @ 22:33:31
Postat av: J.eynie

IMDB är en plats som man kan söka information på. Information om alla filmer som finns i princip. Det står om skådespelarna, genren, vilka filmer som viss skådespelare medverkat i. Smått och gott. Riktig BRA sida!!

2009-01-12 @ 11:38:04
URL: http://jeynie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0