ajajaj

var o åkte snowboard igår. det var minst två år sen jag åkte sist så det är bara till att ta allt om från början. o skit vad jag ramla o slog mig! idag har jag världens smärtor i kroppen. min träning idag kan jag bara glömma. som tur är så har jag införskaffat mig en hjälm så jag inte slår ihjäl mig när jag jag rullar nerför backen. den höll mig varm om huvudet också i det kalla vädret. visst är den fin?


men det var superfint väder uppe i bergen igår. solen sken på för fullt o man fick ju lite färg på ansiktet trots allt. ha en bra dag!



bilden är från http://ridetsg.com/



Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh, vad jag blir avundsjuk. Jag vill också åka skidor. Så härligt. Skulle dock aldrig våga mig på snowboard. Läskigt värre.

2009-01-12 @ 16:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0