a piece of cake

det blev ingen jobb på mässan idag. istället vakna jag med magsmärta o försökte sova vidare vilket jag gjorde.


i julklapp fick jag leilas nyaste kokbok, a piece of cake, som jag hade önskat mig. jag har under många dagar suttit o bläddrat i boken för den är så fin o mysig. i lördags var jag sugen på att baka kanelbullar och så tänkte jag att ev. kanske det finns ett kanelbullsrecept i boken, vilket det fanns. jag bakade bullarna enligt receptet o de blev väldigt goda men det smakar inte riktigt kanelbullar som jag ville att de skulle smaka.


men det finns massor av andra olika recept på kakor o bröd som ser delikata ut. o jag tvivlar inte att jag kommer testa nästan alla :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0