storm&kärlek

var på en snabbpromenad imorse. jag hade tänkt att gå ut en runda innan den stora stormen började. här kan det bli storm ganska snabbt o plötsligt. men stormen hade redan börjat. såg en hel del kvistar o grenar på marken o en motorcykel som var vält.


nu verkar det som stormen har lugnat sig lite men då och då blåser det upp ordentligt. så hemma lär jag nog vara hela dagen.


har funderat på vad jag ska köpa till mathias på alla hjärtans dag. ska jag köpa ngt överhuvudtaget? hmm...vi firar vår 6-års dag veckan efter, det vill säga ännu en present. tyvärr så tillåter inte min ekonomi för så många presenter. kanske ngt mindre till alla hjärtans dag o ngt dyrare till vår årsdag? hjälp, jag behöver hjälp...


Kommentarer
Postat av: Katarina

Har inte ni också "The Lotto Game"? Låt honom göra några skrap där. Det borde han definitivt bli glad över på alla hjärtans dag. Troligtvis lika glad om han får göra det igen på er 6-årsdag. Ett tips bara. =)

2009-02-10 @ 15:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0