sex år

i söndags firade jag o mathias vår 6 års dag. wow 6 år..helt galet länge tycker jag.


vi vaknade ganska sent o tog en promenad till sprüngli, ett fint konditori, vid paradeplatz och åt en god brunch där. det var fint o mysigt. sen ville vi gå o se på en film på bio men hittade faktiskt ingen bra film som gick precis när vi var vid biografen så vi bestämde oss för att gå o köpa oss varsin bakelse o njuta en kopp te/kaffe o se på film hemma med levande ljus o så. det var toppenmysigt.


senare på kvällen tog mathias mig till en libanesisk restaurang som heter restaurant cèdre, där vi åt hur gott som helst. jag blev så mätt så jag höll på att spricka. vi praktiskt taget rullade ut från restaurangen. en supermysig dag helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh vad gulligt.



KRAM från Kattis

2009-02-24 @ 19:39:28
Postat av: J.eynie

Grattis kusin! :) Strongt.

2009-02-25 @ 12:30:57
URL: http://jeynie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0