innan jag åker

idag har jag fått ganska mkt gjort men ändå inte. har fått iväg två jobbansökan, decoupagat två brukar och två askar, diskat o skrivit mail till alla jag vet som kan möjligen vilja hyra min lägenhet i sthlm. ja, jag fick reda på igår att min lägenhet kommer inte bli hyrd av min hyresgäst längre så jag måste finna en ny snarast. ev. har jag nån som är intresserad redan men inte säker. jag håller min tumme för att han vill.


imorgon åker jag iväg till bettmeralp för skidåkning. fick tag på stavar igår så jag har allt komplett. ska börja packa min väska men har inte haft tid till det riktigt.


annars har veckan varit ganska bra måste jag medge. både i onsdags o i torsdags hjälpte jag m's mamma med hennes jobb så jag har inte suttit hemma bara. igår innan jag läste mina mail var jag på toppen humör över att åka iväg på skidsemester. men nu vet jag inte längre...bara saker att oroa mig för hela tiden. jag hoppas snön piggar upp mig något.


jag ska försöka blogga om jag kommer åt en dator med internet koppling i bergen! ha det så bra så länge!!!

jag hoppas att våren är här när jag är tillbaka.

detta är vad jag har fått ihop idag


Kommentarer
Postat av: Kattis

HALLÅÅÅ!!! Hur länge ska du åka skidor egentligen!? Lyxhustru där. :-P

2009-03-10 @ 22:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0