hemsk upplevelse

snö o grått väder här. jag bara längtar tills våren kommer!!!


nu ska jag berätta för er vad för hemsk upplevelse jag var med idag.

efter passet på träningen gick jag o duscha o basta som vanligt. när jag kommer in i bastun får jag nästan en chock! en kvinna, som är ganska "kraftig", ligger på sidan på den högsta sitsen och det enda jag ser är en ända. en stor ända o lite mera....


jag mådde inte så bra efter den synen men hitta en plats där jag inte behövde se henne så mkt. men hon kunde inte riktigt ligga stilla så hon rörde sig fram o tillbaka o mer eller mindre visa upp hennes kropp o lite mer för alla oss som satt inne i bastun. ingen vacker syn. som tur var gick hon ut ganska snabbt.


jag kan inte förstå folk som är på offentliga platser o inte kan bete sig. när jag sitter i en bastu räknar jag med att man ser människor som är nakna men inte människors intima, intima ställen och det är inte meningen heller att man ska behöva uppleva något sånt heller.


skärp er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0