hallo i backen...akta er!

igår var jag ute och köpte mig ett par skidor! det var roligare än vad jag hade väntat mig och hittade ett par riktigt snygga o så JAG för ett kanon pris. skidorna kommer från roxy och är bara så coola. de ser ut som en kakburk eller ngt...fniss...


mina pjäxor hittade jag i en annan butik o de är en äldre modell från dabello. allt siitter perfekt! fattas bara ett par stavar. o oturligt nog verkar stavar slut överallt eftersom skidsäsongen snart är över.

men vi ska åka iväg på lördag o jag ska vara borta i två veckor!!! jag ser så framemot det! i alperna med sol o snö. en superbonus också...inga bilar i hela byn!!! fett nice!



p.s tyvärr kommer jag inte ha tillgång till internet så inget bloggande på två veckor. men kanske jag kan få tag på ett internetcafé eller nåt nånstanns.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Underbart och härligt med snö och skidåkning. Älskar vintern. NJUUUUT!!!



Kram =)

2009-02-27 @ 19:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0