bern

imorgon ska jag till bern, schweiz huvudstad. staden har, trots sin huvudstadstitel, endast 127 000 invånare, men enligt mig en av de vackraste städerna i landet.


jag bara älskar att gå genom staden under alla arkader och gå in i småbutikerna under marken o medeltida arkitektur. jag ska dit för mathias o hans syster behöver åka till den svenska ambassaden för ett nytt svenskt pass och då tänkte jag hänga med. de åker dock inte förrän på eftermiddagen o jag undrar om jag ska åka lite tidigare o hinna gå i flera affärer. hmm...vi får se...vädret är inte det bästa iofs, inte idag iaf.


jag ska ta massor av foto av bern så får ni se hur vackert det är.


jippi, min dator är fixad enligt dell. jag borde få min dator snart! jippi, jippi, jippi!




bild på berns stadsvapen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0