sweet suger



bilder: privat


snabbt helgen gick. en vecka kvar o sen åker vi till sverige. yippi!
sorgligt nog har jag bestämt mig för att stanna i sverige ett tag. kommer inte träffa m på två månader. känns jobbigt men jag måste göra något. kan inte sitta här o inte ha något jobb o pengar.

igår fick vi en present av m's mamma från washington. en bruk socker som är färgat, rainbow suger från dean & deluca. det ser häftigt ut o jag tänkte jag skulle använda det o dekorera mina cupcakes som jag ska göra på onsdag.

har huvudvärk, snuva o rinnande ögon. var så igår också. misstänker pollenallergi men det regnar idag, så hur kan det vara det? vad är det med mig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh va coolt! :P ser gott ut oxå..

ja!! horribla allergi! vaknade med blodsprängda ögon imorse :S såg ut som att jag gråtit hela natten eller nåt... hahah förvånar mig inte om nån trodde jag gjort det XD

2009-04-28 @ 22:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0