lyxlunch

vid lunch tid gick jag till stan och köpte mig en klänning som jag ska ha på bröllop i maj. den är finfin tycker jag. är så nöjd. åt sedan lunch med m på globus. de har så bra service o mat där så det är som att sitta på världens lyxrestaurang o käka mat. ok, det är kanske inte det billigaste ställe men inte det dyraste heller. man skulle nog betala lika mkt i vilken restaurang som helst o få matsals mat under lunchtid här.

jag beställde in en sparris och kyckling gratäng med en sallad och den satt perfekt! vår kypare hade faktiskt glömt bort oss lite men han ursäktade sig o bjöd oss på varsin espresso. deras espresso är så god. man kan svepa ena koppen efter den andra o jag är ingen kaffemänniska. till kaffet får man deras goda tryffelchoklad. alltså, jag kan inte få en bättre lunch. men om jag fick välja hade jag nog tagit ett gott te till min choklad istället. vad skulle du välja? kaffe eller te?

har ni sett nespressos nya espresso maskin. den är så snygg o liten. vem vill inte ha en sån?


bild: http://www.globus.ch/, www.designcollage.se och privata


Kommentarer
Postat av: Kattis

Är så nyfiken på klänningen. Vad roligt.



Kram.

2009-04-07 @ 23:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0