fortsättning på sechseläuten...

som jag har berättat för er i tidigare inlägg så var det karneval i zürich igår. det var roligt men jag blev trött. jag stod på samma ställe i cirka tre timmar för jag hade fått en superbra plats för hela paraden o showen. det som var roligast var att se när de brände bööggen. klicka på bilderna för att se bättre.

  



 



efteråt mötte vi upp två vänner o gick i åt. jag o m åkte sedan pariserhjulet o sen köpte vi rosa sockervadd som hade smak av körsbär. en karneval kan inte vara utan sockervadd eller hur?


sen vad det värsta festen i en liten gränd. det var fullt med folk o alla bara stod i gränden o hängde, dansade o drack! helt galet men det var kul!

bilder: privat


Kommentarer
Postat av: Maria

SÅ festligt med karneval!

2009-04-22 @ 08:04:11
URL: http://jagblommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0