second hand

jag är just nu o hälsar på mina föräldrar och syskon i ljungby. det är mysigt att vara hemma och man får alltid mammas goda mat. det kan knappt blir bättre. igår var alla i familjen lediga så vi åkte till växjö för att lillsyrran skulle få shoppa loss lite. de har precis öppnat upp en monki butik och det var fullt med människor där inne. värre än i sthlm. jag hitta inget speciellt men hitta lite kläder på ett sport outlet åt m. käkade god hamburgare vid lunch på max.


idag klippte jag mitt hår, inte mycket alls, man ser knappt att jag har klippt mig. sen stack jag o mamma ut till centrum för jag ville gå på deras kända second hand butik som bara har öppet lördagar. det var verkligen fullt med saker. bland annat hittade jag en av mina gamla stickade tröjor där inne för 20 spänn. det var kul att hitta sina gamla kläder ibland.


hittade en supersnygg bänk för 40 spänn som skulle vara perfekt på min förra detta balkong. iofs skulle den nog också få plats på min nuvarande balkong men lite svår att få ner till zürich.


hela stan var idag en stor marknad. bara second hand kläder fast för baby och barn. men jag hittade tajts på lindex som var på rea och snygga. träffa även på en av mina mostrar i stan. senare gick jag, mamma och lillsyrran till maxi för en korv till lunch...yummi...


lillebror dricker fanta på max

lillebror dricker fanta på max

Kommentarer
Postat av: Philip

yeah !!!! fan vad COOOOOL jag är !! :D

2008-09-28 @ 12:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0