vackert väder

igår kväll var det en riktigt slappedag. jag försöka plugga men kom inte så långt. bakade en pizza på kvällen till middag och en stor sallad till. mums.


var på en promenad i morse längst med sjön då det var så härligt väder. solen sken o det var relativt varmt men jag gick i min vinterjacka. men solen har försvunnit nu så jag är glad att jag hann att njuta lite av solen.
nu har jag haft en liten pause från mitt tyska pluggande men måste nog tyvärr gå tillbaka till böckerna :S

ciao!

såhär vackert var det imorse

Kommentarer
Postat av: Patsy

Ciao bella.

Hur är livet där nere. Miss u. Måste mailas lite tror jag minsann. Förlät att jag bara försvann från datorn förra fredagen...vi var tvungna att åka in med liten. han var dålig och kunde inte andas ordentligt. Sen har veckan bara flugit förbi och nu är det veckan därpå... hörs på mail.

Puss på dig.

2008-11-03 @ 16:05:04
Postat av: Sandy

Hej Linda! länge sen man hörde av dig =). Jo jag har dansat ett bra tag men sen om man är bra är ju en annan femma haha. Hur är det Schweiz? I sverige är det kallt och behagligt. Ha det bra kusin!

2008-11-03 @ 22:21:47
URL: http://sandeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0