jag vill, jag vill

jag har börjat att träna igen. efter två veckors hostande o snorande är jag äntligen frisk o kan börja träna. jag har varit på gymmet två dagar o det känns som mina ben i min kropp håller på att falla i sönder. men jag känner mig grymt nöjd att jag har varit så duktig o tränat.


en väldigt dålig grej med schweiz är att de faktiskt är lite efter med allt. låter konstigt men jag ska ge er ett exempel. filmen twilight som går på bio nu i nästa hela världen går tyvärr inte i schweiz. den visas först den 22 februari 2009.

ehhh...va? filmen har ju säkert kommit ut på dvd i usa då. helt otroligt. hur kan det ta så lång tid? schweiz är efter.

eftersom harry potter filmen egentligen skulle ha premiär nu i november, men sköts upp pga twilight filmen, så hade jag verkligen sett framemot att se twilight. vilken besvikelse.


i mitt huvud gör jag faktistk upp en lista på plus o minus för schweiz i jämfört med sverige. schweiz ligger inte bra till alltså. men är det så för jag inte är van vid detta nya liv eller är det verkligen så dåligt? ja, bara tiden kan ge mig svaret.


men jag vill fortfarande se twilight!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0