giardino verde

söndag och jag sitter hemma o hostar ihjäl mig. är förkyld o allmänt hängig.


i torsdags var jag o testade ett träningspass här för första gången o det var helt ok förrutom att hon uteslöt utfallen. visst utfallen är jobbiga men det är värt de 5 min. utfallen skippades för det var för lite tid kvar, men om vi hade skippat lägga tillbaka alla saker så hade vi hunnit. iaf så ska jag ändå köpa mig ett gymkort där det ligger ganska nära mig o fanns nånga crosstrainings maskiner o rullband. så nu är det slut på latandet o träningen ska sättas igång. så till jul ska jag vara fit for fight, men jag ska nog bli helt frisk först.


i fredags var jag o mathias på en fest tillsammans med hans föräldrar. det var gratis vin och mat men det bästa med det hela var ju lokalen. det var som att vara i en djungel o festa. det var över 400 personer i lokalen så det var stort där. det var riktigt trevligt o vi dansade ganska länge. kom hem ganska sent o slocknade direkt...


...men blev väckt snabbt av två flyttlastbilar precis utanför....klockan sex på morgonen. jag var inte glad.

jag försökte ta bra bilder där inne men det gick inte så bra för det var så mörk o min kamera är för kass. men gå gärna in på giardino verde o kolla!!!





Kommentarer
Postat av: Kattis

Krya på dig tjejen.



KRAM

2008-11-09 @ 20:12:08
Postat av: J.eynie

Tidning: CHIC.

2008-11-10 @ 18:16:10
URL: http://jeynie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0