snart ett nytt liv

det känns härligt, helt underbart. jag fixade jobbet jag sökte så nu känns det tusen ggr mycket bättre att flytta ner till Zürich. nu är det bara lägenheten här som ska hyras ut. är du sugen?


var på fashing i fredagskväll och det var riktigt roliga killar som spelade men de var helt överraskande bra måste jag medge. det finns knappt något som går upp mot live band eller hur? så efter 2 helger med en hel del vin, lite för mycket vin måste jag medge, så borde jag ta det lugnt denna helgen som kommer.


men på onsdag är det Lufthansa/Swiss Schlager fest, yeeehhaaa....bäst att jag är med tjejerna som kan och gillar schlagar musik annars är jag dömt till att förlora.


kommer troligtvis gå på bio i veckan med Måd. det är ju den franska filmfestivalen www.franskfilm.se och då får man ju passa på och se bra filmer. inte för att alla franska filmer är bra utan mest för att det visas filmer som normalt inte visas på biografer här i Sverige. hur ska det gå när jag har flyttat? ingen Måd att titta på film med...saknar mina vänner här redan...


iaf så ska vi gå och se på Kapten Ahab, mannen som söker efter valen Moby Dick...hoppas den är bra...ni kommer få ett utlägg om filmen det lovar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0