var hittar jag kinesisk pop musik

tar det lugnt denna veckan. bara slappt.
i helgen var jag nere i köpenhamn med familjen och hade en trevlig dag. gick upp tidigt för att åka till helsingborg o sedan färjan över till helsingör och vidare med tåg till köpenhamn. hela resan var roligt med familjen. när vi kom fram var vi väldigt hungriga allihopa och tog oss en hotdog var och gick vidare ut mot ströget. precis utanför tågstationen stötte vi på en gammal barndomskompis till mig. jag hade inte sett henne på flera år. vi gick vidare på ströget och titta i shoppingbutiker. inte så länge efter det var min pappa hungrig igen så vi gick vidare ner till nyhavn för att hitta en lunch restaurang. det var fullt med svenskar som satt o drack öl och väntade på fotbollsmatchen mellan sverige-spanien. vi valde restaurangen "ved kajen" och jag åt en supergod rödspätta med potatis o remuladsås. efter lunchen gick vi sakta tillbaka till tågstationen med stop på vägen och sen åkte vi samma väg hem igen.

bilder från köpenhamn med mina syskon Sandra o Philip






vädret är inte det roligaste här, bara regn och jag vill åka till kina för shoppa. försöker åtminstone hitta lite kinesisk musik men det går inte så bra. vart finner jag det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0