sköna sommar

långhelg med sol och värme upp till 30 grader. jag ligger som en bränd gris i solen och svettas. har för någon timme sen gått en runda på lite mer än 6 km. det var jobbigt men det var ändå skönt att ha gått runt. tog även en sväng inom tulpanernas hus i åkeshov och det var bara tråkigt. inget att rekommendera för er som hade tänkt att gå dit.


var i fredags o åt dim sum men några vänner på aroy dee i gamla stan. det var gott och väldigt mysigt då vi satt ute. sen gick vi vidare ner till skeppsbron och drack kall rosévin.gott! :)

      
goda och fräscha dim sum......tömdes snabbt.......... av hungriga tjejer...      





 ....även rosévin gick ner lätt i värmen




har annars som sagt inte gjort särskilt mycket. tittar på film. såg på kikkis expressbud, en långvarig förlovning och surf's up. den sistnämnde var sådär måste jag medge. tänkte se på tillsammans är man mindre ensam lite senare ikväll.
var på ett kalastrevlig fest i veckan där det serverades god mat, bubbel och goda drinkar :) det var som att vara i himmelriket. gick hem ganska tidigt trots detta.




salladen jag odlade förra sommaren växer som attan nu. jag fattar ingetting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0