spring spring

redan onsdag och det är bara halvdag på jobbet imorgon och ledig på fredag. det ska bli riktigt skönt!!!

ska snart på en fest med gratis mat o dricka. det är livet att jobba i denna branschen men mycket slit och stress också. men nu när solen skiner och det är varmt, supervarmt, så säger man inte nej till gratis bubbel eller hur? :)


blir det en vild fest? har kameran med mig så vi får väl se...


var hemma i helgen och det var trevlig att umgås med familjen. i lördags var vi hos min morbror som bjöd på grillat. de har en gigantisk studsmatta och jag har inte haft så roligt på hur länge som helst. och vilken bra träning!!!

sen blev jag dålig i magen på söndag kväll när jag kom hem från ljungby o var dålig även måndag morgon så jag stannade hemma från jobbet.


men på kvällen mådde jag mycket bättre och tog en jogging runda och jag höll på att dö efteråt. jag gillar egentligen inte jobba utomhus. vet inte varför, men jag blir alltid mycket tröttare än på rullband. vilket jag sprang på igår innan bodypumpen. det var mer skönt än jobbigt. klart jag blir supersvettig o varm men jag kände mig inte särskilt trött. har dock träningsvärk men inte från springningen utan för pumpen...det nya passet är jobbigt. jag är helt slut efteråt alltså. jag var så trött så jag gick o la mig halv 11 igår kväll :O
jag som aldrig lägger mig så tidigt.


snart är det dags att dra till festen. wish me fun :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0