mosebacke konsert

igår var jag på mosebacke och såg på en efterlängtad konsert. det var lykke li och anna järvinen som spelade. anna järvinen hade jag inte hört förr och hon var väl ok men jag skulle ganska säkert inte köpt hennes skiva. tyckte hon var lite nonchalant när hon var på scenen. lykke li var skitbra! hon uppträde med säkerhet och var en duktig underhållare. det var bara ös när hon sjöng alltså.



  
  


jag var där tillsammans med maud & helen, the twins. åt en nachokorg var till middag. jag kan inte förstå varför man får en korg som var mer än överfylld med nachos men bara två fjuttiga små burkar med salsa och guacumole till? vad ska dippen räcka till? fem nachos och sen ska du äta resten av nachosen som de är eller vaddå?

hade sjukt ont i fötterna under konserten eftersom man stod i flera timmar. mina fötter bultade när jag kom hem o gick o la mig.

maud & helen




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0