killer drink

onsdag redan. dagarna bara springer iväg men ibland känns det som dem springer för långsamt. jag har tråkigt, verkligen supertråkigt.


i fredags var jag och såg på sex and the city - the movie. filmen var sååå bra och värd att se flera gånger om. efteråt gick vi och åt pizza på primo ciao ciao. ni måste ju bara testa pizzan som heter pecorino, fylld med pecorino ost så klart. men var så god så det bara vattnas i munnen på mig när jag tänker på det.


senare gick vi vidare till tiki bar och jag blev grymt besviken. dyra drinkar som inte är något särskilt. bara dyrt. min drink var till o med äcklig. det var knappt att jag kunde dricka den....sur som bara den. varje gång jag tog en klunk och svalde kändes det som alla mina inre organer frätes sönder...blääää....

jag och kattis med mördar drinken..........choke..........................








Kommentarer
Postat av: Kattis

Ha ha ha ha...

2008-07-16 @ 22:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0