the rat is here

igår var det den kinesiska nyårsdagen.
jag firade inte det något speciellt men på lördag blir det god mat med familj och släkt.
imorgon blir jag klippt och så tror jag att jag permenentar mitt hår igen. klippa behöver jag definitiv då håret är risigt och slitet.
jag får krupp på min dator där hemma. är bara knäpp, behöver nog köpa mig en ny dator. har ju ändå haft den i snart 6 år! bra start på detta året, problem med dumma datorn.
Rat2008 är råttans år, det står att råttans egenskaper är:
"både charmerande och aggressiva. de förefaller på ytan vara lugna och samlade men är under skinnet osäkra och nervösa. råttor älskar pengar och kan göra mycket för att få dem."
o jag som trodde att alla människor älskar pengar...

GOTT NYTT ÅR! 新年快樂!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0