ny danstrend

åter igen har jag börjat träna. men nu på frescati. lite längre bort men det är ok ändå. och även här är det samma sak, varför duschar inte folk efter träningen och om de duschar så blöter de inte håret. är inte det superäckligt?

igår var jag på ett coolt ställe och spelade golf i en golfsimulator. det var coolt men jag tror inte att golf är något för mig faktiskt. knasigt vad högt handicap jag skulle ha....skulle jag ens få greencard? don't think so...

under helgen som var blev jag så deppig. kolla lite på facebook vad mina gammla kompis gjorde ect och typ minst 50% av dem hade minst 2 barn!!! hur är det möjligt? vad hände? när vände trenden att skaffa barn tidigt? eller är det jag som har blivit gammal? ahh.....depp...

läste en kompis resdagbok (hon är i Kina) och hon dela med sig en länk som ni bara måste kolla in.
han är ju bara för söt, eller hur?
http://www.vimeo.com/652826

imorgon är det kinesisk nyårsafton, tråkigt att vi i sverige inte firar det så mycket, men det blir kalas hemma hos mam&pap.

ska på bio snart och det ska bli mysigt.

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag duschar inte på träningen. Jag cyklar hem o duschar o det gör nästan alla andra oxå..
längtar tills imon :D

2008-02-07 @ 15:10:24
URL: http://applejuice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0