kinamat

igår var jag och åt middag på en kinesisk restaurang vid hornstull. jag är sällan på kinesiska restauranger om jag inte vet om att de tillagar riktig bra kinesisk mat eller om det är lunchbuffé och det serveras god sushi. restaurangen igår heter dragen house och ligger precis vid uppgången vid t-banan hornstull och jag kan rekommendera den varmt, om du ska äta ur den kinesiska menyn. buffén eller á la carte meny som är svenskkinesisk kan ni skippa. det finner ni i vilken kinarestaurang som helst. mapo tufo var riktig bra och maten var stark och god.

efter middagen gick vi för att ta något att dricka och hamnade på en spansk restaurang som heter ramblas. det är säkert supergod mat men personalen var så sura och bittra att det inte är värt att gå in ens.


jag kände mig väldigt yr igår efter jobbet. allt bara snurrade flera ggr som om jag har lågt blodtryck. när jag kom hem för att lägga mig kände jag mig helt slut och när jag gick o lade mig snurrad allt...

idag ska jag ta det lugnt då jag fortfarande känner mig yr och har huvudvärk.


gris & korv'Chinese Zodiac - Year of the Pig or Boar


Kommentarer
Postat av: emeliepemelie

Hej bruttan! Så roligt att höra av dig! Åh, vad spännande att flytta till Zyrich, underbart för er två! Jag kommer hem den sista juni så då hinner vi ses innan du åker!! Jag trivs jättebra här, kommer att vara väldigt tråkigt att åka hem. Kramar!!!

2008-04-13 @ 02:19:13
URL: http://www.emeliefureskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0