trött ögon

jag är sjukt trött idag! höll på att försova mig imorse och sen när jag väl hade kommit upp var jag som ett vrak. det var bara nästan omöjligt att hålla ögonen öppna. och så har det varit hela dagen. bara för jag är trött är jag på jättedåligt humör och är supergrinig. det är bara allmänt jobbigt med allt.
snart får jag gå och titta på min lägenhet. hoppas den är superbra och jag bara längtar. nästa vecka kommer jag att permenenta mitt HÅR! galet va? jag har inte gjort ngt med mitt hår sen jag föddes. ska bli cool o se hur det blir. tråkigt om det blis scheisse....

Kommentarer
Postat av: Sandra

nu vet du hur jag brukar känna mig..trött, inte på humör o kan knappt hålla ögonen öppna

2007-10-25 @ 20:09:04
URL: http://applejuice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0