sticker iväg

jag har inte så tid att blogga egentligen men vad gör man med livet om man inte kan unna sig lite gott eller hur? det kan inte bara vara att jobba konstant. äntligen fredag och denna helgen måste jag som vanligt tvätta, städa och plugga tyska. men jag ska framförallt vila. jag känner riktigt hur sliten jag är. jag är bara 26 år gammal men känner mig som en 87 åring i kroppen. var så jäkla trött igår och gick i sängs tidigt. tacken för det var att jag sov oroligt hela natten och det känns som jag inte har sovit något alls. sååå typiskt.
typ, vad skulle hända ifall jag bara gick ifrån jobbet utan att säga ngt och inte komma tillbaka???
ska bli såå skönt att åka hem till familjen nästa helg och bara vara...måste dock ha med mig tyska plugg men ändå. och snart, snart får jag gå o titta på min lägenhet! äntligen!!!image373







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0