är jag tanten på Mårtens torg?

jag har aldrig tänkt på det förr, men att mer än min lillasyster läser min blogg. ska man då välja vad man skriver eller ska jag bara skriva? ehh....detta är helt enkelt Linda.
happ, så var det helg snart igen. torsdag imorgon o sen ledig.
ska bli skönt att träffa mamma och pappa igen. det var iofs inte så länge sen man jag saknar dem ändå. o sandra o philip vill jag bara krama ihjäl.
var o kolla lägenheten i förra helgen. super snygg lägenhet jag ska flytta in i. med värsta mensvärk gick jag till blackeberg och hade förstås glömt bort att det var denna dumma invigningen av den "konstnärliga" stenen vid huset. såg att de knappt var 4 pers, hahhaaa....
jag suger fett på tyska. jag kan inte fatta att jag plågar mig själv med det ändå. men jag måste erkänna att jag har lärt mig en hel del, men tyvärr inte så mkt som jag borde. enligt kursplanen borde jag var typ expert. ahhh...varför läste jag inte tyska i under högstadiet...????? det som är så knassigt med tyskan är att varje helg och måndag bara våndas jag över tisdagen ska kolla. det är som att gå i 7:an och inte har gjort sin läxa till lektionen. skit samma ska jag tänka för det spelar ingen roll om jag klarar tentan eller inte, fast jag vill klara det. jag vill inte ge mig in på ngt som jag misslyckas med....scheisse!!!!
snart jul, snart jul..första gången på..hmm...låt mig tänkta....sen 2002 jag har längtat till julen. första jul jag firar med M men utan min familj *snyft* men nånstanns måste jag välja och eftersom jag nuförtiden träffar min familj mer än M så får jag välja M. undrar dock hur det kommer att vara att fira jul med deras familj....*fniss,fniss*
stress symptom nr 1, känner mig bakis varje dag och ryck i ögonlocket....jädrans irriterande. känner mig som skumma tanten på Mårtenstorg i Lund, eller nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0