juvel eller potatis? en potatisjuvel :P

visst är min blogg space-igare nu? min lillasyster hjälpte mig förra helgen samtidig som jag blev permanentad!! blev inte så krussidull som jag trodde det skulle bli men det spelar ingen roll, är ganska nöjd ändå.

jag var och tittade på min lägenhet igår. den var mindre än vad jag hade väntat mig men balkongen är ju gigantisk. köket är perfekt, precis som jag vill ha det, massa yta att laga mat på. det är som en dröm.

har testad en massa gamla kläder som bara ligger här. som vanligt så kan jag inte slänga något. jo, en del har jag kunnat sortera ut men annars som vanligt. man tror ju alltid att man ska kunna ha på kläderna igen en dag. på tal om kläder, i lägenheten finns det stora fina garderober så att jag kommer ha plats med alla mina kläder utan att hänga det ute som jag har nu.

tyskan, jag har faktiskt gett upp! jag tänker inte lägga ner så mkt tid på att plugga på helgerna. finns ju inget tråkigare.

alltså i fredags missade jag har en grattis konsert helt!!! det var Ne-Yo som sjöng inne i PUB huset och jag fattade det inte förrän det var över. aahhhh....jag hade front seat "nästan". från min plats på kontoret kunde jag se den stora skärmen på PUB huset. jag trodde det bara var en film de spelade upp från en gammal konsert. trögo jag! det kände ännu värre i fredags när jag insåg att jag hade missat hela konserten för jag trodde det var Usher. de låter ganska lika. men sen berätta lillsyrran att det var Ne-Yo. det kändes lite bättre fast fortfarande sunkigt att jag var så nära och missade det hela.

har än en gång köpt en orkidé. fast denna är annorlunda än de vanliga. detta är en juvelorkidé, har sammetslena blad och är bara hur vacker som helst.

nä, nu ska jag käka en av mina favoriter, BAKPOTATIS, MUMS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0