tvättar man inte håret?

Är så trött idag. Jag har så dålig karaktär. Planerar alltid att jag ska gå iväg och träna på morgonen innan jobbet, men när klockan ringer vid 7 så bara orkar jag inte. Hur mycket jag än peppar mig själv så orkar jag bara inte.
Efter en "vanlig dag på jobbet" (hälften av min avdelning sjuk och jag är som vanligt där) skulle jag träna!
Det blev spinning i en timma och mon dieu vad jag svettades! Det bara rann!
Det lät inte så mysigt och det var det inte heller.

Något jag undrar är hur kommer det sig att tjejer som har varit och tränar inte tvättar sitt på när man ändå duschar på gymet? Svettet samlas ju mest i hårbottnen och i håret. Hur kan bara gå ut från gymet nyduschad och stinka svett på huvet? Ärrrkk...

Jag är så sugen på att käka brunch. Får bli nästa helg...
Har beställt biljetterna nu och om 2½ vecka träffar jag min älskling!!! Skickade iväg skivan jag och lillsyrran hade bränt i helgen. Hoppas han gillar den.

Bussen hem var lång som alltid. Att jag bara orkar sitta så många timmar utan att få ryck alltså. Ont i örat har jag dock efter hörlurarna.

Ännu en jobbdag imorgon. Hur orkar alla människor i världen...


Kommentarer
Postat av: J.eynie

Visst känner du dig modern nu när du bloggar? :) Hoppas du håller bloggandet uppe, så man får följa dina tankar och ditt liv. Läser ju Sandras kontinuerligt men också andras likaså! Jag har själv en blogg, dock på MSN Space. Ska försöka fixa till en gästbok där, det är en utav två nackdelar med Space blogs. Ingen gästbok, och inte heller kan man välja personlig bakgrundsbild. Men det kan man på blogg.se! :) Ha det bra, jag sitter o pluggar skiten ur mig. KRAM.. Yeye, jobb är ju jobb - men har inget val precis, man orkar.. till slut.

2007-03-21 @ 14:07:52
URL: http://jeynie.spaces.live.com
Postat av: Sandra

hihi.. inte för att vi la ner ¨så mkt jobb på skivan. men han bli säkert glad.

KRAM
Sandra

2007-03-24 @ 10:55:31
URL: http://applejuice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0