hemma

nu är jag tillbaka från Kina och jag bara längtar tillbaka. det är ju roligare att vara i Kina och ha kul än att jobba i detta fina väder. det är lite jobbigt med min pollenallergi, det är så mycket gräs i luften så jag tror att jag smäller av! min näsa bara rinner, ögonen kliar och nyser gör jag stupikvarten. som sagt, resan var toppen. jag åkte den 1 juni, ganska tidigt ner till Amsterdam. där hade jag 6 timmars väntetid. men vi åkte in till staden istället för att sitta på flygplatsen så det var toppen. det var en ganska mysig stad men det luktade ju lite konstigt söt rök?hmm?undra vad det kan vara. det fanns ju hur många coffeshops som helst. senare åkte vi tillbaka till flygplatsen. eftersom vi hade det så lyxigt att vi skulle få flyga business clas hela vägen så fick vi tillgång till loungen. där fanns det gratis mat, dricka och champagne!!!

på planet var inte det inget annat än lyx! men jag sov faktiskt inte mkt bättre än vad jag gör i ekomony clas. när vi landade möte vår superguide oss på flygplatsen och vi stack direkt ut på utflykt. var i Chengdu 3 dagar, såg supersöta pandor. bilden på pandan tog jag när jag var där.

sen åkte vi vidare till Beijing, det var kul både på muren och KTV. sjöng som bara den! vi borde också ha sånt plats för att sjunga karaoke. jobbade en dag, hann med 8 hotell besök och 1 restaurang. pust, det var jobbigt må jag säga eftersom det var över 35 grader varmt den dagen och strålande sol. svettet bara rann och jag var helt slut. var ju tvungen och hinna med att handla skor vid Qianmen innan jag träffade gruppen igen vid Tiantan för en Kungfu show. jag shoppade verkligen mycket denna gång. massor av jeans, typ 11 par, en del skor och väskor som vanligt.

men nu är jag hemma iaf och åker nu till helgen hem till familjen. syrran fyller år.


 flera bilder kommer snart...

Kommentarer
Postat av: J.eynie

Värsta shoppingen! ;) Nu klarar du dig med kläderna ett bra tag framöver. När ska du tillbaka till Kina? :D

2007-06-14 @ 15:19:35
URL: http://jeynie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0