ännu en dag

slutar snart och ska iväg till gymet och springa. undra om jag orkar springa 5km idag igen? spelar ingen roll för jag har nått mitt mål och jag är så stolt över mig själv.
igår bokade jag hotellet i rom, det blev superbilligt men det blir andra priser i venedig. det är en av de dyraste städerna i itialien. men hur härligt kommer det inte bli att vara där med M? kommer bli toppen. hoppas vi har råd att åka nånstanns och bada innan italien. skit vad många pizzor och pasta jag kommer att äta. vilken tur att jag inte äter så mycket av något av det just nu då. annars hade jag varit ganksa trött på det när jag inte ens har kommit fram. min mage mår verkligen inte så bra alltså, bara bubblar och bubblar. jag önskade att jag har sommarlov som man hade när man var "liten". det hade varit toppen att få sova sent och göra precis vad man ville. jag längtar till semester!!! nästa vecka kommer jag sitta helt själv på min avdelning och det är ju faktiskt inte så kul. inte roligt alls. hoppas det är lunga huset då så jag kan slappa lite. annars har det varit mycket att göra fastän det är lågsäsong.

i måndags såg jag harry potter. den var super bra måste jag säga. det är nog en av de följetångerna som bara blir bättre och bättre. men kanske för att jag vet vad som händer. på lördag kommer ju den sista bok ut på engelska. men jag ska vänta till den kommer på svenska. men det kliar lite i fingrarna och det blir svårt att hålla sig borta från boken men jag ska inte tjuvläsa. det var ju hur tramsigt som helst med denna kopierade versionen som finns ute på nätet enligt alla tidningar. om man är en riktig harry potter fan så väntar man tills du har boken i handen. man vill inte läsa en bra bok från datorn. så knäppt att folk gör så, vad är nöjet med det? är det inte spännande och vänta tills boken verkligen är ute till försäljning? det är ju helt underbart när du håller i en efterlängtad bok i handen och ska börja läsa. visst var de söta när hela storyn började? gulligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0