adventure

i helgen blev jag utelåst från min lägenhet. ahhhhh säger jag bara. det var såååå klantigt av mig. men det fixade sig till slut iaf och allt var frid o fröjd. värsta äventyret. min familj är upp i sthlm o hälsar på en vecka och det är kul. lillebror sov över hos mig och var tvungen att gå upp kl 7 imorse med mig för att jag skulle jobba. hehe. det var jobbigt att gå upp tidigt men det gick.
stack sen till familjebostäderna för att skriva på min lägenhets kontrakt! äntligen har jag ett 1:a hands kontrakt i Stockholm. Hur länge har jag bott här, typ 4 år snart o äntligen!!!
snart har ju halva dagen gått och bara en halv dag kvar att träla. sen är det 3 dagar kvar efter det. snart, snart...jag kan nästan se min semester hägra vid hörnet bara. det bästa är ju att många är tillbaka från sin semester och de ser inte framemot en höst att jobba medans jag har inte ens haft semester. det känns ganska bra måste jag erkänna. heheehehhee!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0