my silverfish, my silverfish

Ännu en lägehet idag. Jag orkar inte mera!!!!
Hur många flera ska jag titta på egentligen. Jag blir totalt utsliten av att vakna så tidigt och lägga mig sent. Såg att ikväll skulle Pianisten gå på 2:an också. Måste ju se den när jag har viljat göra det hur länge som helst.

Alltså mitt jobb, jag tror det är en oturs jobbplats eftersom alla bara förfaller. Måste sjukskriva sig, gå på terapi...vart ska det sluta med? Är det jobbet som är jobbigt eller är det folk som är weak? Visst tycker jag att jobbet är jobbigt ibland med alla dessa turns men det är inte så jobbigt att jag måste gå till doktorn. Konstigt.
Jag tror jag längtar till Krisit Himmelsfärdsdagarna. Ledigt och kanske M?

Jag funderade starkt på att sluta blogg, men varför inte? Får ta o göra det när jag har tid. Inte som syrran som gör det varje dag. Att hon orkar!

Är fortfarande rädd för de äckliga silverfiskarna. Kräkäckliga. Men inte så farligt som förr. Har inte sett någon på ett tag nu. Men jag vet att de ligger där på lur. Någonstanns i mörkret.

Igår blev det won ton till middag. Och jag småkäka inget medans jag laga maten. Det var duktigt av mig. Förrutom att jag slängde i mig 2,5dl glass efter maten. Vad sägs om en frukt, Linda?


Kommentarer
Postat av: Sandra

jag uppdaterar inte min blogg varje dag. bara lite när jag känner för att skriva, typ sådär varannan dag eller nåt.
jag e inte alls nån plugghäst!!

haha.. 2,5 dl glass efter maten?! hahha.. så duktig va du ändå inte. hihi. jag däremot har vatt mkt duktig med frukt varje dag o träning hela helgen o kanske jogga imorron?

PUSS

Sandra

2007-04-24 @ 18:31:39
URL: http://applejuice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0