brownies

Igår blev jag rastlös och började baka efter att käkat middag. Det tog förvånansvärt snabbt. Bakade en brownie och eftersom jag inte kan käka upp en sådan själv så tog jag med den till jobbet istället. Där blir man alltid av med allt man tar med och bjuder. Jag åt inte mycket av kakan, jag var ju proppmätt efter maten.
Köpte även en extern hårddisk igår (löning) och blev mycket nöjd med den. Nu ska jag bara fixa en sladd så jag kan koppla min dator till TV:n.
Ska till optikern efter jobbet idag, jag kommer att bli ännu fattigare. Igår svängde jag ihop en gägga till min laxburgare. Det blev faktiskt supergott. Jag kallar den Salsa à la Keso.
Innehåller:
-Keso
-Avokado
-Körsbärstomater
-Valfri krydda
Skriver upp det mest för att jag komma ihåg det. Jag mådde ganska bra när jag satt där och åt mat och tittade på "Du är vad du äter". Det är ju helt sjukt program, men jag mår faktiskt dåligt när man tittar på det. Först får man dåligt samvete för man äter som man gör och sen så kan man ju tycka att det är sååå överdrivet. Tvinga en o dricka äckliga morgondrinkar....urk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0